GameZbloG

...A Játékok Otthona!

Friss topikok

  • jaken: hát nem hinném hogy van olyan hogy zöld halál én csak kék (újabb redszerekben majd piros :D ami sú... (2011.03.07. 22:55) Zöld Halál?
  • Mészáros Gergő: egy újabb csodálatos kalandgém... alig várjuk! (2011.02.07. 16:46) Back to the Future: Debut trailer
  • Mészáros Gergő: Amúgy szerintem ehhez hasonló jelenet a Karib Tenger Kalózai Első részében volt... de vajon jó les... (2011.02.07. 11:43) Trailerek
  • Mészáros Gergő: amúgy a zene kicsit sem hajaz a 300 c. film előzetesében hallottra... (2011.01.16. 14:58) Crysis 2 - Be the Weapon
  • Mészáros Gergő: A Nintendo3ds-hez annyit hogy szerintem nem lesz akkora siker mert egyre több szörnyűség derül ki ... (2011.01.16. 14:55) 2011 Játékmegjelenések

Prince Of Persia : Az idő homokja

2010.06.27. 11:24 Mészáros Gergő

Verszivooval a közelmúltban elmentünk a West Endbe és megnéztük a Prince Of Persiát és őszintén szólva én egy nagyon rossz filmet vártam. De végül egy nézhető olykor vicces filmet kaptunk.

A film nem a játékot dolgozza fel hanem egy teljesen új történetet írtak az Idők homokja köré. Lehet hogy ezt az mindenki mondta már de ez a film eléggé Assassin's Creedes.

Én szerintem egy játék adaptációhoz képest egész jó film de én az egyszer megnézhető filmek kategóriájába tenném.

És ha Amar Sejk nem lett volna benne nem is élveztem volna annyira.

Ezt a filmet mondjuk nehéz megmagyarázni ezért inkább azt ajánlanám hogy nézzétek meg.

rendező: Mike Newell
forgatókönyvíró: Carlo Bernard, Jordan Mechner, Doug Miro, Boaz Yakin
operatőr: John Seale
producer: Jerry Bruckheimer
executive producer: Jordan Mechner
vágó: Mick Audsley
 

Szereplők: 

 Jake Gyllenhaal (Dastan herceg)
Gemma Arterton (Tamina)
Ben Kingsley (Nizam)
Alfred Molina (Sheik Amar)
Reece Ritchie (Bis)
Toby Kebbell (Garsiv)
Richard Coyle (Tus)
Steve Toussaint (Seso)
 

                                       

 

 

 


 

 

Szólj hozzá!

Címkék: of prince persia

A bejegyzés trackback címe:

https://gamezblog.blog.hu/api/trackback/id/tr392113142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása